دپارتمانمشاوره
دوره های در حال ثبت نام
کد دوره : --
دوره آموزشی ادمین شو (ادمین اینستاگرام شو)

تمامي دوره ها با رعايت كليه نكات بهداشتي و به صورت حضوري برگزار خواهد شد.

پس با خيال راحت ثبت نام خود را انجام دهيد.

توجه: قبل از واریز وجه دوره، حتما از طریق مسئول آموزش استعلام گرفته شود.

یکی از این صندلیهای کلاس (کلاس شماره 1) منتظر شماست تا قدم در دنیای آموزش حرفه ای بردارید:

 

در زمان استراحت، پذیرای شما در کافی شاپ مجموعه هستیم:

 

و با سرگرمی های تعبیه شده، به کمی استراحت بپردازید و با روحیه مضاعف به کلاس برگردید:

 

حرفه ای شدن در محیط آموزشی جذاب را با لایتک تجربه کنید

 

در این دوره آموزشی، از تجربیات اساتید مجرب به واسطه چندین سال تیم سازی و انجام پروژه های مدیریت شبکه های اجتماعی بهره گرفته خواهد شد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی جهت شرکت در دوره، می توانید با شماره های لایتک تماس گرفته و نسبت به تعیین زمان مشاوره توسط کارشناسان لایتک اقدام گردد.

کلیه اساتید لایتک دارای سابقه درخشان در حوزه آموزش می باشند.

لینک اعضای هیئت علمی

مخاطبان دوره
  • کلیه علاقمندان به کار در حوزه گرافیک و صاحبان کسب و کار در فضای مجازی
توانایی پس ازگذراندن دوره
  • یادگیری مهارتهای لازم برای استفاده از اینستاگرام در فضای مجازی
سرفصلهای دوره

بخش اول: روال و اصول مذاكره و عقد قرارداد با كارفرما و بررسى مفاد قرارداد فى‌مابین؛

  • تبليغات، بازاريابى و مذاكره اوليه جهت گرفتن يك پروژه مديريت اينستاگرام؛
  • روال و اصول مذاكره و عقد قرارداد با كارفرما و بررسى مفاد قرارداد فى مابين :

الف) مسئوليت ها و وظايف كارفرما؛

ب) مسئوليت ها و وظايف پيمانكار؛

ج) پيش پرداخت و مراودات مالى؛

د) بررسى حوادث فورس‌ماژور احتمالى؛

ه) مدت زمان پروژه و تحويل آن؛

و) رزومه ساختن از اين پروژه براى استفاده كردن در گرفتن قراردادهاى بعدى.

  • شناخت بيشتر يك صنعت و بررسى رقباى بالقوه و بالفعل آن، شناخت مخاطبين هدف و پيدا كردن آنها، و هدف گذارى هاى كوتاه مدت و بلند مدت؛

بخش دوم: ساختارسازی

  • در صورت وجود صفحه ای از قبل، مراحل فعال سازى و بهينه سازى اصولى آن
  • در صورت عدم وجود صفحه ای از قبل، ساخت آن :

الف) تفاوت پيج هاى ساده، بيزينسى و سازنده؛

ب) بيزينسى+سازنده كردن يك پيج و مراحل آن(و توضيح دسته بندى ها).

  • اصول بررسى هاى آمارى insight و شناخت و استفاده از ابزارهاى پيج هاى بيزينسى+سازنده؛
  • انواع محتوا و تحليل و بررسى هركدام؛
  • انواع مخاطب و تحليل و بررسى هركدام؛
  • شروع در مسير صحيح(ID مناسب + bio و Name مناسب + عكس پروفايل مناسب)؛
  • تشريح قالب گرافيكى و بررسى انواع لى اوت و انتخاب مناسب ترين آن؛

بخش سوم: تولید محتوا

  • شروع موضوع محتواسازى (براى تمام قابليت هاى igtv، لايو، پست و استورى) و نكات مهم در اين حوزه.
  • اصول و تكنيك هاى نگارش يك
  • متن كپشن مناسب و تأثيرگذار؛ (قواعد ادبى، تكنيك هايى براى گرفتن تعامل با مخاطب مثل لايك و save و كامنت و فوروارد بواسطه نوع متن كپشن)؛
  • هشتگ گذارى اصولى و قواعد آن؛
  • نحوه پاسخگويى اصولى به كامنت ها و دايركت هاى مخاطبين پيج؛
  • تكنيك هايى براى ساخت و انتشار استورى هاى جذاب؛
  • تكنيك هايى براى افزايش تعداد فالوئر و بازديدكننده؛
  • صفر تا صد يك Live اصولى (چه انفرادى و چه دو نفره)؛
  • صفر تا صد برگزارى يك مسابقه اينستاگرامى(انواع مسابقه، روال شركت كردن مخاطبين، انتخاب جوايز مناسب، روال قرعه كشى، اهداى جوايز)؛
  • صفر تا صد انجام يك تبليغ اصولى و نتيجه بخش(پيدا كردن پيج هاى مناسب، رصد و تحليل آنها، مذاكره و توافق با ادمين آنها، جزييات اجراى اين تبليغ، بررسى بازخورد و اثرات اين تبليغ ها)؛
  • اينفلوئنسر ماركتينگ و هر آنچه كه لازم است از آن بدانيد؛
  • ميكرو اينفلوئنسرها و كاربرى ارزان قيمت و بسيار نتيجه بخش آنها براى ما.

بخش چهارم: موارد موردنیاز

  • آشنايى با برخى الگوريتم‌هاى اينستاگرام؛
  • آشنايى با اكسپلور و ابزارهاى سرچ اينستاگرام و قرار گرفتن در آنها؛
  • تأمين امنيت كافى براى يك پيج؛
  • چگونه در ليست سياه اينستاگرام قرار نگيريم؟(شدوبن، اكشن بلاك، ديسيبل) و در صورت قرار گرفتن در اين ليست سياه، چگونه از آن خارج شويم؟
  • در گوشى هايى براى ادمين ها جهت جلوگيرى از مشكلات احتمالى با كارفرما؛
  • پاسخ به سوالات رايج ادمين ها(پرسش و پاسخ)؛
  • معرفى تعدادى اپليكيشن و نرم افزار مورد نياز براى مديريت يك پيج؛
  • آموزش اپليكيشن كاربردى inshot  (تدوين ويديو، موزيك گذارى، درج زيرنويس، درج افكت و فيلتر)؛
  • روش ها و تكنيك هايى براى تبديل فالوئرهاى پيج به مشترى و خريدار؛
  • اصول ارائه گزارش به كارفرما و مكتوب سازى مستندات پروژه.

بخش پنجم: ورک شاپ عملی

  • يك وركشاپ ٣ ساعته ميدانى در مجموعه BOX و كوچ تك به تك شركت كنندگان؛

بخش ششم: اصول طراحی فضای مجازی

بخش هفتم: اصول اولیه عکاسی و فیلمبرداری

  • عكس گروهى نهايى و ادامه ارتباط و پرسش و پاسخ با استاد حتى بعد از اتمام دوره.
مدت زمان
۳۲
استاد
هزینه دوره حضوری
۱۲۰۰۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۹/۱۰/۱۰
روزهای برگزاری
چهارشنبه
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
کد دوره : --
فصل سوم بوت کمپ "آزمایشگاه یادگیری بازاریابی دیجیتال به صورت کاملا عملی"

دیجی لب در کنار تمام کارهای آموزشی را انجام می دهد، یک مسئولیت اجتماعی برای ما نیز هست. مسئولیتی که ما وظیفه خود می‌دانیم تا از افراد مستعد و با انگیزه حمایت کنیم.

سعی ما بر اینه که با روش‌های مختلف، بتوانیم افراد مستعد را شناسایی کنیم و برای اینکار از یک تست روانشناختی و مصاحبه استفاده می کنیم تا با ویژگیهای شخصیتی شما آشنا شیم و بعدش اگه ویژگیهای شخصیتی شما در زمینه فعالیت های بازاریابی دیجیتالی تاثیر گذار بود شما رو برای شرکت در این آزمایشگاه دعوت می کنیم. اگر هم براتون هزینه دوره مهمه و امکان پرداختش رو نداشتید نگران نباشید ما سعی می کنیم برای بخشی یا تمام هزینه دوره یک حامی مالی براتون پیدا کنیم.  

پس اگر خودتون رو فردی مستعد و با انگیزه می‌شناسید نگران هزینه نباشید!

ساختار دوره:

این دوره به صورت کاملا عملی براساس فرآیند ذیل برگزار می شود:

  • ابتدا از این بخش، تست های روانشناختی را دانلود کنید و پاسخ را برای ما از طریق ایمیل lifeteclab@gmail.com ارسال کنید.
  • ما شما را به مصاحبه دعوت می کنیم.
  • اگر در مصاحبه قبول شدید شما را برای شرکت در بوت کمپ دعوت می کنیم
  • ما در طول بوت کمپ کلی برنامه و پروژه عملی داریم که به صورت تیمهای کاری و گروهی انجام می دهید
  • در کنازش کلی بازی و کارهایهیجان انگیز انجام می دهیم.
  • نفرات برتر را در گروه دیجی لب عضو می کنیم تا در کنار سایر اعضای گروه، پروژه های عملی و کارهای پروژه ای بگیریم و انجام بدهیم.

شرکت در آزمون روانشناختی - مرحله ورود به بوت کمپ

قوانین بوت کمپ:
  • افراد پذیرفته شده در گروه های سه یا چهار نفره برای انجام کارهای تیمی و عملی تقسیم می شوند.
  • تعداد نفرات با توجه به میزان ثبت نام و نتایج تست و مصاحبه، حداقل 9 نفر و حداکثر 15 نفر خواهد بود.
  • در هر جلسه، تیمها، نتایج و خروجی پروژه های عملی را ارائه خواهند کرد و نقاط ضعف و قوت مشخص خواهد شد.
  • تیم برتر هر جلسه معرفی خواهد شد و امتیاز مثبت کسب خواهد کرد.
  • امتیازات هر تیم برای معرفی تیم برتر در برنامه اختتامیه و تقدیر از آنها تاثیرگذار خواهد بود.
  • مدت زمان هر دوره 52 ساعت – 13 جلسه 4 ساعته است.
  • روز برگزاری کلاس پس از مشخص شدن نفرات توافق می شود و از ساعت 14 الی 18 خواهد بود.
  • در همان جلسه اول تیمهای کاری تشکیل می شوند و ممکن است در جلسات بعدی نفرات تیمها تغییر یابند.
  • امکان همکاری با ما در پروژه های تعریف شده وجود دارد.
  • هزینه هر فصل دیجی لب 3 میلیون و پانصد هزار تومان است که از حامی های مالی برای بورسیه بخشی از هزینه ها کمک خواهیم گرفت.

 

مهمانان ویژه:

ما هر جلسه یک مهمان ویژه یا یک کار هیجان انگیز داریم که کمک می کنه تا چیزهای جدیدی یاد بگیریم.

مهمانان ما افراد باتجربه ای در حوزه های کاری خودشون هستند و ما از آونها دعوت میکنیم تا در بوت کمپ چیزهای بیشتری نسبت به سرفصلهای بوت کمپ یاد بگیرید.

 

زمان برگزاری بوت کمپ:
  • مهلت ثبت نام در بوت کمپ: 19 مهر لغایت 24 آذر ماه 99
  • شروع دوره: پاییز 99
  •  آزمون و دریافت کارنامه مسیر شغلی و مدل ادراکی و یادگیری: بالافاصله پس از ثبت نام نسبت به انجام تست خود شناسی طبق لینک ذیل اقدام نمایید:

آزمون خودشناسی

 

مشاهده صفحه اختصاصی فصل اول بوت کمپ دیجیتال ماکتینگ:

جهت مشاهده صفحه اختصاصی بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

مخاطبان دوره
  • تمامی علاقمندان 
توانایی پس ازگذراندن دوره
سرفصلهای دوره

Digital Marketing 

  • Digital Marketing Plan & Strategy

Understanding The Buyer

  • Buyers' Journey, Sales Funnel

Direct Response Advertising

  • Paid Search Advertising, Display Advertising, Affiliate Marketing

Marketing Goals/ Objectives

  • 4 Types of Digital Marketing Objectives

Inbound Marketing

  • SEO, Social Media, Content Marketing, Email Marketing

Digital Marketing Roullout​

مدت زمان
۵۲
استاد
هزینه دوره حضوری
تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۹/۰۹/۲۴
روزهای برگزاری
دوشنبه
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
استادان مشاوره
برنامه دروس مشاوره
نام کاربری یا کلمه ورود اشتباه است
ثبت نام انجام نشد
باشگاه ۲۴۹۴۸ عضوی لایتک
ثبت نام
ورود به صفحه شخصی
بازیابی گذرواژه
تلفن: ۰۲۱۶۶۰۱۳۶۴۷ - ۰۲۱۶۶۰۱۳۴۵۵ - ۰۲۱۶۶۰۳۵۱۲۵ - ۰۲۱۶۶۰۸۶۰۱۹
فکس: ۰۲۱۸۹۷۸۳۷۵۶
ایمیل: info@laitec.ir , edu@laitec.ir
استفاده از مطالب سايت لایتک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
کلیه حقوق این سایت متعلق به آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات (لایتک) است.
laitec.ir
Copyright © 2002-2020