مقاله: سفر مشتری چیست؟!
سفر خریدار. سفر مشتری. سفر خرید.
این سه اصطلاح برای یک مفهوم واحد هستند. بسیار ساده ، سفر خریدار آنچه را که بین زمانی که شخص از یک محصول یا خدمات مطلع می شود و تا زمانی که مشتری می شود ، توصیف می کند.
به طور سنتی ، بازاریابان نقاط عطف سفر خریدار را به عنوان مراحل سخت ، خطی و محدود که شامل تحقیق ، تصمیم گیری و خرید است ، می دانند. با این حال ، این ساده سازی بیش از حد فرآیند است.
جهت مشاهده متن کامل مقاله بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:
مقاله قبلی:
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
- عضو لینکدین لایتک شوید
- اینستاگرام لایتک را دنبال کنید
- تصاویر لایتک در پینترست
- کانال یوتیوب لایتک
- اینستاگرام دیجی لب