ما را دنبال کنید:

مقاله: سفر مشتری چیست؟!

سفر خریدار. سفر مشتری. سفر خرید.

این سه اصطلاح برای یک مفهوم واحد هستند. بسیار ساده ، سفر خریدار آنچه را که بین زمانی که شخص از یک محصول یا خدمات مطلع می شود و تا زمانی که مشتری می شود ، توصیف می کند.

به طور سنتی ، بازاریابان نقاط عطف سفر خریدار را به عنوان مراحل سخت ، خطی و محدود که شامل تحقیق ، تصمیم گیری و خرید است ، می دانند. با این حال ، این ساده سازی بیش از حد فرآیند است.

 

جهت مشاهده متن کامل مقاله بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

 

مقاله قبلی:

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: