ما را دنبال کنید:

مقاله بررسی اهداف بازاریابی دیجیتال هدف تبدیل (conversion objectives)

در مقالات قبلی درخصوص اهداف بازاریابی دیجیتال بحث شد و اشاره گردید که 4 هدف برای بازاریابی دیجیتال درنظر گرفته می شود:

هدف اول که کسب و دستیابی بود مانند دستیابی به افزایش ترافیک یا افزایش درآمد در مقاله قبلی به طور مفصل بررسی شد.

در این مقاله می خواهیم به مرور و بررسی هدف دوم که تبدیل محسوب می شود صحبت کنیم.

همانگونه که از نام این هدف مشخص است در این هدف می خواهیم کاربرانی که به وب سایت، شبکه های اجتماعی یا سایر ابزارهایی که خدمات یا محصولات یک شرکت را مشاهده کرده اند و یک آگاهی اولیه پیدا کرده اند را به یک مشتری واقعی تبدیل کرد.

این هدف یکی از مهمترین اهدافی است که دیجیتال مارکتینگ دنبال دسترسی به آن هستیم. در اصل هر فعالیتی در بازاریابی دیجیتال انجام می دهیم می خواهیم به این هدف هم دست یابیم.

جهت مشاهده متن کامل مقاله بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

 

مقاله های مرتبط:

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: