ما را دنبال کنید:

خريد نرم افزار شما + استخدام در شرکت مرسا

قابل توجه فريلنسر ها، مهندسين نرم افزار و برنامه نويسان حرفه ايي

خريد نرم افزار شما + استخدام در شرکت مرسا تحلیلگران دادگان

 

در صورتيکه در طول فعاليت حرفه ايي خود يک يا چند نرم افزار در هر حوزه ايي با مشخصات زير توليد نموده ايد لطفا رزومه خود، مشخصات و قيمت محصول/محصولات توليد شده را ارسال فرماييد:

  • اندازه، پيچيدگي و تا حدودي تکنولوژي هاي مورد استفاده اهميتي ندارد.
  • توسط خودتان توسعه يافته باشد و مالکيت مادي و معنوي آن متعلق به خودتان باشد و يا مشخص گردد مشکلي از اين حيث وجود نداشته ، ندارد و نخواهد داشت.
  • بصورتWeb ،Desktop (Windows / Linux) ، Mobile  و يا ترکيبي از اينها باشد.
  • مستندات تحليل ، طراحي و استقرار آن مورد نياز است.
  • از نظر ارزش، کيفيت فني و ظاهر (UI) ، مشتري پسند بوده و قابل دفاع، ارايه و فروش باشد.
  • کليه Source Code ها، مستندات ، بانک هاي اطلاعاتي ، هرنوع داده بخصوص داده هاي پايه ، هر Component و ابزار متن باز يا غير متن باز (به همراه License  آن) هر توضيح شفاهي و يا کتبي و هر چيز ديگري که مورد نياز کامپايل، اجرا، اشکال زدايي و نگهداري آن ميباشد، مورد نياز است.
  • توليد کننده محصول نرم افزاري استخدام خواهد شد.

 

در شرکت مرسا، ما از متخصصان فني، برای کمک به سازمان هاي بزرگ استفاده می‌کنیم تا آنها بتوانند به اهداف کسب و کار خود برسند و سطح رضايت مشتريان آنها از محصولات و خدمات شان در بالاترين درجه باشد. وقتی از سازمان ما دیدن می‌کنید، با تیمی پرتحرک، کارآمد و تحلیل‌گر مواجه می‌شوید که به دنبال راه‌حل‌هایی راهبردی برای مشتریان ما هستند.

اعضای سازمان ما برای رشد، نوآوری و همکاری، بسیار مشتاقند. ما به طور مداوم برای بهبود و بهتر کردن خود تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مشتریان‌مان ارائه دهیم. اگر شما نیز به دنبال رشد و ترقی هستید و در شرایطی پرفشار پیشرفت می‌کنید، احتمالا گزینه‌ی بسیار مناسبی برای تیم هاي ما خواهید بود.

 

ارسال اطلاعات به : sw.jobs@morsainternational.com

  1. لطفا نام، نام خانوادگي و کدشغلي FREDEV را هم در عنوان ايميل ذکر بفرماييد.