ما را دنبال کنید:

استخدام کارشناس شبکه

شرح موقعیت شغلی:

با توجه به مباحث Service Desk و Help Desk طبق روشITIL ، برای رضایت‌مندی مشتری برای جلوگیری از رخداد (incident) و بازخورد سریع‌تر از مشتری برای پیدا کردن و رفع مشکلات(Problem)، همچنین برای پاسخگویی سریع و کم هزینه به درخواست‌های مشتری Request) و (Change نیازمند تیم کارشناسان لایه‌ی یک مانیتورینگ و میزراهنما برای سرویس‌های سازمان هستیم.
کارشناس لایه یک مانیتورینگ و میز راهنما، فردی است که تخصص متوسط شبکه و سرویس ارائه شده را دارد و علائم و هشدارهای سیستم مانیتورینگ و لاگ سیستم با توجه به پیکربندی سرویس را می‌شناسد و رخداد را تحلیل اولیه کرده و با توجه به رخداد و درجه‌ی رخداد در سرویس یا سامانه‌ی Service Desk، با جزئیات لازم بازتاب می‌کند و در صورت داشتن دانش رفع یا بهبود رخداد رد سطع این لایه، آن را برطرف می‌نماید. همچنین با مشتری در ارتباط (Single Point Contact) هستند، ارتباطی دو طرفه از روش‌های "سامانه سرویس دسک"، "تلفن"، "ایمیل" و ... می‌باشد تا نیازمندی‌ها و درخواست‌های مشتری را در سامانه انتقال دهد و یا Down Timeهای برنامه ریزی شده و غیربرنامه ریزی شده و یا بازخوردها را به اطلاع مشتری برساند.

دانش تخصصی یا مهارت مورد نیاز در این واحد:

  • آشنایی با ابزار مانیتورینگ zabbix شبکه و زیرساخت
  • آگاهی و تسلط نسبی به مباحث شبکه و سیستم‌عامل
  • توانایی در گزارش‌نویسی و مستند کردن
  • توانایی کار به صورت شیفتی
  • آشنایی با Network+
  • آشنایی با  CCNA
  • آشنایی با مجازی‌سازی
  • دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی شبکه یا IT یا سخت افزار یا نرم افزار یا علوم کامپیوتری
  • تسلط بر زبان انگلیسی تا سطح متوسط

وظایف:

  • ثبت دقیق هشدارهای سیستم مانیتورینگ در سامانه سرویس دسک با توجه به سطح رخداد در شیفت کاری
  • پاسخ دهی سریع به مشتری در شیفت کاری
  • رفع رخدادها یا مشکلات متناسب با سطح لایه‌ی یک یا ارجاع به سطح بالاتر
  • ثبت دقیق درخواست‌ها مشتری
  • انجام درخواست‌های سطح یک مشتری و مسئول سطح یک

 

در صورت تمایل رزومه خود را به سرکار خانم مهندس قلی پور و با موضوع به آدرس 

پستی s.gholipour@mci.ir ارسال فرمایید.