ما را دنبال کنید:

معرفی مجوزهای لایتک

همگی می دانیم که برای انجام فعالیت های مختلف باید مجوزهای لازم را کسب کنیم. لایتک نیز به عنوان یکی از مجموعه های آموزشی معتبر در کشور برای کلیه فعالیتهای خود و ارائه آموزشهای حرفه ای در سطح کشور مجوزهای لازم را اخذ کرده است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

  • مجوز شورای عالی انفورماتیک کشور:

لایتک از شورای عالی انفورماتیک کشور مجوز لازم را اخذ کرده است و در رتبه بندی شرکتهای انفورماتیکی حضور دارد.

 

  • مجوز سازمان نظام صنفی رایانه ای

تمامی مجموعه هایی که در حوزه فعالیتهای رایانه ای کار می کنند باید مجوز لازم را از سازمان نظام صنفی رایانه ای اخذ کنند که لایتک نیز از سال 1395 عضو این سازمان می باشد.

 

  • مجوز آموزش کارکنان دولت

طی بخشنامه ای که توسط سازمان برنامه و بودجه مبنی بر خرید خدمات آموزشی توسط شرکتها و سازمانهای دولتی تنها از مجموعه های آموزشی که مجوز ارائه آموزش به کارکنان دولت را دارند، لایتک نیز اقدام به اخذ آن کرد و از سال 1394، لایتک دارای این مجوز است.

 

  • مجوز آموزش امنیت فناوری اطلاعات (افتا)

یکی از مجوزهایی که برای مراکزی که به ارائه آموزشهای حوزه امنیت می پردازند اهمیت دارد مجوز افتا است که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات صادر می کند و لایتک نیز از سال 1398 دارای مجوز افتا جهت آموزش دوره های امنیت است.

 

این اطلاعات جهت آگاهی رسانی به سازمانها و افرادی که در دوره های آموزشی لایتک شرکت می کنند درج شده است تا با خیالی آسوده در لایتک به صورت حرفه ای آموزشهای لازم را کسب کنند.