ما را دنبال کنید:
image

دوره آموزشی SEO

آنچه یاد خواهید گرفت

اصول سئو

  • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
  • سئو چیست؟ گوگل چگونه کار می کند؟
  • سئوی کلاه سفید و سیاه و خاکستری
  • تفاوت سئو با Adwords
  • کاربرد سئو در دیجیتال مارکتینگ و اینباند مارکتینگ
  • انواع شیوه های قیمت گذاری سئو
  • انتخاب دامین و هاست مناسب برای سئو

آشنایی با اصطلاحات سئوتحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research):
سئو داخلی (On-Page SEO)
سئو فنی(Techniacal SEO
بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت
سئو خارجی (Off-Page SEO)
آنلاین برندینگ و پرسونال برندینگ
ابزارهای سئو
الگوریتم‌های گوگل
گزارش گیری

 

پیش نیاز

دانش و مهارت استفاده از کامپیوتر و اینترنت

مخاطبان دوره

  • افراد علاقمند به توسعه سایت

توانایی پس ازگذراندن دوره

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوا و لینک‌سازی خارجی انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

به عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قایل شویم.

فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت (تکنیکال) برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت ما تاثیرگذار است.

همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش هستند که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند.