ما را دنبال کنید:
image

کارگاه پیش نیاز برندسازی

آنچه یاد خواهید گرفت

آنچه که هر کسب و کاری برای برندسازی نیاز دارد:

  • اهمیت برندینگ
  • دوره های تاثیر گذار
  • اکوسیستم اقتصادی
  • ساختار 3 بعدی برند
  • مهاجرت از سنتی
  • شخصیت سازی
  • آرکیتایپ
  • ارزش های برند
  • استراتژی ها برندسازی
  • دو استراتژی مهم در برندسازی
  • ابزارهای برندسازی

پیش نیاز

دانش و مهارت استفاده از کامپیوتر و اینترنت

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان تیم‌های برند / تیم بازاریابی / تیم تبلیغات / خلاقیت / هنری / روابط عمومی / فروش / ارتباطات
  • صاحبان کسب و کار و کارآفرینان
  • کسب و کارهایی که به فکر ری‌برندینگ و بازسازی برند هستند
  • افرادی که به دنبال ساختن یک برند شخصی هستند

توانایی پس ازگذراندن دوره

  • پوشش سرفصل

برندینگ یا همان برندسازی (Branding) یکی از مهم‌ترین اصول هر کسب‌وکاری است که استراتژی ها و اصول خاص خود را دارد ، دانستن این اصول برای هر بیزینسی الزامی است. هر کس به فراخور حال خود و به تناسب نیاز خود تعریف برند و برندسازی را تغییر داده است. به زبان ساده، برند شما در واقع اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند. برند شما، در واقع شخصیت فعلی شما است.