ما را دنبال کنید:
image

کارگاه رایگان انتخاب نام برای برند، استارتاپ، محصول و فروشگاه

آنچه یاد خواهید گرفت

سرفصل های دوره:

  •  استخراج نام برند به روش PMR 
  • باورهای اشتباه درمورد نام تجاری
  • هفت ویژگی یک نام فوق العاده برای برندسازی
  • چک لیست انتخاب نام
  • قوانین مربوط به ثبت برند و مسائل حقوقی 
  • چک لیست ثبت برند
  • آموزش مدل SIAP در برند سازی

پیش نیاز

آشنایی با انتخاب نام برند،استارتاپ ها، محصولات و فروشگاه ها

مخاطبان دوره

  • افراد دارای کسب و کار 
  • افراد علاقمند به ایجاد کسب و کار

توانایی پس ازگذراندن دوره

مدت هاست بدنبال یک نام فوق العاده برای کسب و کار خود هستید و هنوز نتیجه نگرفتید. قصد راه اندازی یک برند تجاری جدید را دارید؟
اسامی که قبلا یافتید را نتوانستید به ثبت برسانید؟
میخواهید با مراحل و ریزه کاری های ثبت برند آشنا شوید؟
قصد سرمایه گذاری دارید و نمیخواهید ریسک کنید؟

  •  این کارگاه توسط رضا زرینی (دکتری برندینگ) مولف کتاب نام طلایی (پرفروشترین کتاب در زمینه انتخاب نام)، مشاور و مجری انتخاب نام در پروژه های کشوری و بین المللی برگزار می گردد.

انتخاب اسم برند هم مثل انتخاب اسم نوزادی است که بعداً قرار است هویت داشته باشد. پس برای خودش رسم و اصولی دارد. می‌دانید اگر الآن از روی عجله و سهل‌انگاری اسمی انتخاب کنید و چند سال بعد متوجه شوید که این اسم مناسب برند شما نیست، باید چه هزینه گزافی را برای جا انداختن یک نام تجاری جدید کنید؟