- تاریخ برگزاری: 1403/09/22
- مدت زمان دوره: 60 ساعت
- روزهای برگزاری: پنجشنبه
- ساعات برگزاری: 9 الی 45؛16
- نام استاد: فاطمه خانی
- قیمت: 14000000 تومان
- هزینه دوره مجازی:
روز اول – پایه از محصول تا کارآفرین
روز دوم: بیزنس/بازاریابی
روز سوم: طراحی محصول
روز چهارم: ساختار، بودجه و منابع انسانی
روز پنجم: استراتژی مدیریت تیم، اجایل
روز هفتم: آنالیز و تصمیم گیری بر مبنای داده
استفاده از پایتون برای تحلیل داده،اموزش و تمرین
روز هشتم: تمرین کارآفرینی
روز نهم: بهبود و توسعه محصول
روز دهم: پرزنت پروژه ها و رفع اشکال
دنیای مدرن، با حجیمتر شدن دادهها و گسترش هوش مصنوعی، هر روز دچار پیچیدگیهای جدیدی می شود. تعدد پیچیدگیها علاوه بر عمق دانش در حوزه تخصصی،نیاز به افق دید صحیح در حوزههای مرتبط دارد.
اینروزها در اکوسیستم نوآوری کشور ما دورههایی تحت عنوان مدیریت محصول برگذار میشوند که تنها به ابعاد مارکتینگی محصول و آموزش تحلیل داده کاربر می پردازند؛ واقعیت این است که مدیریت محصول با اصول کارآفرینی درهم تنیده است و شما نمی توانید مدیرمحصول خوبی باشید یا داشته باشید،در حالی که افق نگاه کارآفرینی را ندارید و با اصول تخصصهای درگیر توسعه آشنا نباشید.
در دوره «54+6h پرش به عمق مدیریت محصول تا کارآفرینی» در ده کارگاه مختلف دور هم جمع می شویم و به عمق مدیریت محصول شیرچه می زنیم و در افقی روشن پای تدریس متخصصین هر حوزه می نشینیم.
چون :
را می آموزیم.
هزینه این دوره 18000000 تومان می باشد که برای اعضای لایتک با تخفیف 4000000 تومان در نظر گرفته شده است .
همچنین این دوره به صورت کارگاهی با حضور فعالین صنعت و متخصین با تجربه برگذار خواهد شد.
تجربه واقعی در پروژه های عملی و تعریف پروژههای گروهی و نتیجه محور، شما را به مرحله بعد در مسیر شغلی تان خواهد برد.
برای رفع دغدغه نتورک و ایجاد تعامل سازنده در شبکه متخصین، این برنامه آموزشی شامل پذیرایی میان وعده و نهار است. امیدواریم تجربه آموزشی بی نظیری داشته باشید.