ما را دنبال کنید:
image

کارگاه بازی ایجاد مهارتهای ارتباطی موثر میان مدیران و کارشناسان (رویکرد بازی درمانی)

آنچه یاد خواهید گرفت

سرفصل دوره 

  • نحوه ایجاد ارتباط کلامی
  • نحوه ایجاد ارتباط غیرکلامی و شرایط آن
  • ارتباط نوشتاری و انواع آن
  • ارتباط تصویری و شرایط شکل دهی به ارتباط تصویری
  • گوش دادن فعال چیست؟ چه شرایطی دارد؟
  • دریافت بازخورد
  • وضوح بیان شناخت مخاطب

پیش نیاز

دانش و مهارت استفاده از کامپیوتر و اینترنت

مخاطبان دوره

مدیران و صاحبان کسب و کار 

توانایی پس ازگذراندن دوره

 

ارتباط مثبت و موثر، ارتباطی است که در آن هر دو فرد پیام دهنده و گیرنده پیام به بهتربن شکل و با بالاترین کیفیت پیام را رد و بدل میکنند و درک صحیحی از آن پیام دارند. هر ارتباط موثری دارای چند ویژگی است:

  • در نظر گرفتن سطح آگاهی، عقاید و تفکرات فرد مقابل.
  • توجه به شرایط فیزیکی محیط مانند گرما، سرما، در جمع بودن( انتخاب یک محیط مناسب)
  • کوتاه و مختصر بودن پیام ارسال شده به مخاطب
  • کامل بودن پیام انتقالی به فرد مورد نظر
  • شفاف و دور از شبهه بودن پیام
  • اعتماد نسبت به حرف یا پیامی که قصد انتقال دارید

صاحبان کسب و کارهای موفق، افراد با نفوذ و افراد مؤثر جامعه در هر نقش و جایگاهی دارای یک ویژگی بارز هستند و آن هم ایجاد حس خوب در افراد مقابل شان است. برجای گذاشتن حس خوب در افراد باعث کسب موفقیت های فردی، شغلی و اجتماعی بسیار میشود و این یکی از بزرگترین دلیل یادگیری فنون و تکنیک های ارتباط موثر است.