دپارتمانمحصولات اداری و دوره های پایه
دوره های در حال ثبت نام
کد دوره : --
دوره آموزشی Google Adwords

این دوره تا زمان برقراری شرایط قرنطینه به صورت آنلاین برگزار می شود و پس از رفع شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، دوره به صورت حضوری ادامه خواهد یافت.

گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغات برخط، توسعه یافته توسط شرکت گوگل است که در آن تبلیغ‌ کنندگان برای نمایش نسخه‌ای مختصر از تبلیغات برای کاربران وب جهان‌گستر هزینه‌ای پرداخت می‌کنند. روش گوگل ادوردز تا حدودی بر اساس کوکی ها و قسمتی نیز بر پایه کلید واژه‌های تعیین شده توسط تبلیغ‌کنندگان است. این نتایج در بالای صفحه، سمت راست آن‌ها یا گاه زیر نتایج تبلیغات متنی کوچکی نشان داده می‌شوند. این تبلیغات از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز ایجاد شده‌اند. قابلیت‌های ادوردز برای نمایش تبلیغات فقط محدود به این تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحهٔ نتایج جستجوی وب نیست و بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر است.

گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است. در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ درآمد گوگل از تبلیغات بوده‌ است. سرویس ادوردز به مشتریان این امکان را می‌دهد که علاوه بر آن که سایت‌هایشان بر حسب رتبه‌ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده‌است در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، بتوانند سایت‌هایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب و کار و وب‌سایت آن‌ها می‌کنند به صورت تبلیغات کوتاه در فرمت های مختلف به نمایش بگذارند. به این ترتیب صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند با هزینه‌هایی به نسبت کم وب‌سایت و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. ممکن است شما در نتایج جستجو جایگاه خوبی نداشته باشید اما اگر به وب‌سایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید می‌توانید با قدری هزینه در اولین صفحهٔ نتایج جستجو حتی اولین وب‌سایتی باشید که کاربر با آن مواجه می‌شود. باقی کار با شما و کیفیت وب‌سایت و خدمات‌تان است که باید اعتماد مشتری را بتوانید جلب کنید.

مخاطبان دوره

تمامی علاقمندان

توانایی پس ازگذراندن دوره
سرفصلهای دوره
  • آشنایی با گوگل ادوردز
  • معرفی متریک های ادوردز و ارتباط آنها با متریک های کسب و کار
  • محل نمایش تبلیغات ادوردز
  • آشنایی باAuction ،Quality Score ،Ad Rankو Actual CPC
  • ساختار کلی گوگل ادوردز و آشنایی با انواع کمپین ها
  • کمپین نحوه ساخت و راه اندازی اکانت گوگل ادوردز و اجرای اولین
  • نکات اولیه نوشتن Ad ها
  • استراتژی انتخاب نوع کمپین
  • ساخت اولین  search network campaign
  • ساخت  Adgroup
  • استراتژی های دسته بندی و تعیین بودجه و  default Bid
  • ساخت keyword list و آشنایی با keyword match type و استراتژی انتخاب کلمات
  • شناخت کامل پنل گوگل ادز
  • آشنایی با  keyword planner
  • آشنایی با نمودارها
  • افزودن متریک های مختلف اندازه گیری
  • استراتژی های مرتبط برای bidding و استفاده از bidsimulator
  • تنظیمات زمان بندی نمایش تبلیغات و استفاده از Ad schedule برای بهبود عملکرد
  • تنظیمات نمایش تبلیغات براساس device های مختلف
  • بهینه سازی کمپین
  • عوامل موثر در افزایش quality score و کاهش هزینه کلیک
  • بهینه سازی  CTR
  • انتخاب extention ها بر اساس اهداف کسب و کار
  • بهینه سازیkeyword list و افزودن  negative keywords
  • نحوه بهینه سازی  landing page experience
  • دلایل عدم نمایش تبلیغات و راه های برطرف کردن آن
  • نحوه انجام  bulk actions
  • نحوه ثبت تغییرات در روند کمپین
مدت زمان
۴
هزینه دوره حضوری
۳۰۰۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۹/۰۲/۰۹
روزهای برگزاری
سه شنبه
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
کد دوره : --
«دوره آموزش صفر تا صد تولید محتوای صوتی (پادکست، کتاب صوتی و ...)»

این دوره تا زمان برقراری شرایط قرنطینه به صورت آنلاین برگزار می شود و پس از رفع شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، دوره به صورت حضوری ادامه خواهد یافت.

مخاطبان دوره
  • کارشناسان بخش تولید محتوا، بازاریابی و تبلیغات شرکت­ها
  • افرادی که می­خواهند محتوای صوتی تولید کنند
  • سخنرانان و اساتید که تمایل به فروش دیجیتال دانش خود دارند
  • افرادی که می­خواهند کسب و کار خود را به طور جدی توسعه دهند
  • افرادی که می­خواهند سئو وب سایت خود را بهبود دهند
  • هر کسب و کاری که دنبال تمایز جدی نسب به رقبا است
توانایی پس ازگذراندن دوره
  • توانایی تولید انواع محتوای صوتی با کیفیت استاندارد به منظور تبلیغات یا درآمدزایی
سرفصلهای دوره
  • راهنمای خرید تجهیزات صدابرداری مناسب برای فیلم‌برداری و تولید ویدیو
  • تکنیک­های ویرایش صوت، حذف نویز، صدای تنفس
  • نحوه انتخاب صحیح میکروفون
  • چگونه صدا را ضبط کنیم؟ (ضبط در استودیو، اداره و منزل)
  • نحوه تدوین صدا
  • تعیین صحیح طرح مونتاژ (میکس)
  • آموزش عملی مونتاژ صدا با موسیقی و  ایجاد فضای حالت
  • خروجی گرفتن از فایل نهایی و انتشار آن
  • نحوه دوبله­ی کلیپ­های آموزشی- تبلیغاتی
  • آموزش انواع خروجی از پروژه
  • آموزش ضبط صدا با کیفیت عالی با ساخت استودیوی ارزان خانگی
  • آموزش نرم افزار Adobe Audition جهت تدوین حرفه ای صدا
  • آموزش گرفتن خروجی صدای با کیفیت مناسب برای انتشار در وب
مدت زمان
۸
هزینه دوره حضوری
۴۰۰۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۹/۰۲/۰۶
روزهای برگزاری
شنبه
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
استادان محصولات اداری و دوره های پایه
برنامه دروس محصولات اداری و دوره های پایه
نام کاربری یا کلمه ورود اشتباه است
ثبت نام انجام نشد
باشگاه ۲۴۱۲۷ عضوی لایتک
ثبت نام
ورود به صفحه شخصی
بازیابی گذرواژه
تلفن: ۰۲۱۶۶۰۱۳۶۴۷ - ۰۲۱۶۶۰۱۳۴۵۵ - ۰۲۱۶۶۰۳۵۱۲۵ - ۰۲۱۶۶۰۸۶۰۱۹
فکس: ۰۲۱۸۹۷۸۳۷۵۶
ایمیل: info@laitec.ir , edu@laitec.ir
استفاده از مطالب سايت لایتک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
کلیه حقوق این سایت متعلق به آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات (لایتک) است.
laitec.ir
Copyright © 2002-2020