دپارتمانمحصولات اداری و دوره های پایه
دوره های در حال ثبت نام
کد دوره : --
«دوره آموزش صفر تا صد تولید محتوای صوتی (پادکست، کتاب صوتی و ...)»
مخاطبان دوره
  • کارشناسان بخش تولید محتوا، بازاریابی و تبلیغات شرکت­ها
  • افرادی که می­خواهند محتوای صوتی تولید کنند
  • سخنرانان و اساتید که تمایل به فروش دیجیتال دانش خود دارند
  • افرادی که می­خواهند کسب و کار خود را به طور جدی توسعه دهند
  • افرادی که می­خواهند سئو وب سایت خود را بهبود دهند
  • هر کسب و کاری که دنبال تمایز جدی نسب به رقبا است
توانایی پس ازگذراندن دوره
  • توانایی تولید انواع محتوای صوتی با کیفیت استاندارد به منظور تبلیغات یا درآمدزایی
سرفصلهای دوره
  • راهنمای خرید تجهیزات صدابرداری مناسب برای فیلم‌برداری و تولید ویدیو
  • تکنیک­های ویرایش صوت، حذف نویز، صدای تنفس
  • نحوه انتخاب صحیح میکروفون
  • چگونه صدا را ضبط کنیم؟ (ضبط در استودیو، اداره و منزل)
  • نحوه تدوین صدا
  • تعیین صحیح طرح مونتاژ (میکس)
  • آموزش عملی مونتاژ صدا با موسیقی و  ایجاد فضای حالت
  • خروجی گرفتن از فایل نهایی و انتشار آن
  • نحوه دوبله­ی کلیپ­های آموزشی- تبلیغاتی
  • آموزش انواع خروجی از پروژه
  • آموزش ضبط صدا با کیفیت عالی با ساخت استودیوی ارزان خانگی
  • آموزش نرم افزار Adobe Audition جهت تدوین حرفه ای صدا
  • آموزش گرفتن خروجی صدای با کیفیت مناسب برای انتشار در وب
مدت زمان
۸
هزینه دوره حضوری
۶۰۰۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۸/۱۲/۰۳
روزهای برگزاری
شنبه
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
کد دوره : --
کارگاه نابغه اینستاگرام شو

نابغه اینستاگرام شو یک راه حل جامع براي شروع کسب و کار آنلاین در اینستاگرام است. همانطور که به خوبی می دانید امروزه اینستاگرام بزرگترین موجودیت در جهان است. و بیش از 25 میلیون شرکت اقتصادي در اینستاگرام صفحه مخصوص به خود را دارند و تمام کمپانی هاي بزرگ و کوچک دنیا دریافته اند که بدون حضور در اینستاگرام یک نقصان بزرگ در کارشان وجود خواهد داشت.

مخاطبان دوره
  • عمومی
توانایی پس ازگذراندن دوره
  • چطور صفحه منحصر بفردتان افراد را مجبور به فالو کردن میکند؟
  • چه ایده هایی باعث میشود یک کپشن نویس حرفه اي شوید؟
  • چگونه یک شخصیت تجاري ایده آل خلق کنید؟
  • چگونه الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید؟
  • چطور یک متخصص تولید محتوا شوید؟
  • چگونه از جادوي هشتگ ها بهره ببرید؟
سرفصلهای دوره
  • استراتژي فروش در اینستاگرام
  • اجزاي صفحه پروفایل
  • محتوا سازي
  • کپشن نویسی و هشتگ گذاري
  • چینش پروفایل
  • عکاسی حرفهاي با گوشی
  • بازاریابی با استوري
مدت زمان
۴
هزینه دوره حضوری
۲۰۰۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۸/۱۱/۲۰
روزهای برگزاری
یکشنبه
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
کد دوره : --
دوره آموزشی Google Adwords

گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغات برخط، توسعه یافته توسط شرکت گوگل است که در آن تبلیغ‌ کنندگان برای نمایش نسخه‌ای مختصر از تبلیغات برای کاربران وب جهان‌گستر هزینه‌ای پرداخت می‌کنند. روش گوگل ادوردز تا حدودی بر اساس کوکی ها و قسمتی نیز بر پایه کلید واژه‌های تعیین شده توسط تبلیغ‌کنندگان است. این نتایج در بالای صفحه، سمت راست آن‌ها یا گاه زیر نتایج تبلیغات متنی کوچکی نشان داده می‌شوند. این تبلیغات از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز ایجاد شده‌اند. قابلیت‌های ادوردز برای نمایش تبلیغات فقط محدود به این تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحهٔ نتایج جستجوی وب نیست و بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر است.

گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است. در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ درآمد گوگل از تبلیغات بوده‌ است. سرویس ادوردز به مشتریان این امکان را می‌دهد که علاوه بر آن که سایت‌هایشان بر حسب رتبه‌ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده‌است در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، بتوانند سایت‌هایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب و کار و وب‌سایت آن‌ها می‌کنند به صورت تبلیغات کوتاه در فرمت های مختلف به نمایش بگذارند. به این ترتیب صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند با هزینه‌هایی به نسبت کم وب‌سایت و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. ممکن است شما در نتایج جستجو جایگاه خوبی نداشته باشید اما اگر به وب‌سایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید می‌توانید با قدری هزینه در اولین صفحهٔ نتایج جستجو حتی اولین وب‌سایتی باشید که کاربر با آن مواجه می‌شود. باقی کار با شما و کیفیت وب‌سایت و خدمات‌تان است که باید اعتماد مشتری را بتوانید جلب کنید.

مخاطبان دوره

تمامی علاقمندان

توانایی پس ازگذراندن دوره
سرفصلهای دوره
  • آشنایی با گوگل ادوردز
  • معرفی متریک های ادوردز و ارتباط آنها با متریک های کسب و کار
  • محل نمایش تبلیغات ادوردز
  • آشنایی باAuction ،Quality Score ،Ad Rankو Actual CPC
  • ساختار کلی گوگل ادوردز و آشنایی با انواع کمپین ها
  • کمپین نحوه ساخت و راه اندازی اکانت گوگل ادوردز و اجرای اولین
  • نکات اولیه نوشتن Ad ها
  • استراتژی انتخاب نوع کمپین
  • ساخت اولین  search network campaign
  • ساخت  Adgroup
  • استراتژی های دسته بندی و تعیین بودجه و  default Bid
  • ساخت keyword list و آشنایی با keyword match type و استراتژی انتخاب کلمات
  • شناخت کامل پنل گوگل ادز
  • آشنایی با  keyword planner
  • آشنایی با نمودارها
  • افزودن متریک های مختلف اندازه گیری
  • استراتژی های مرتبط برای bidding و استفاده از bidsimulator
  • تنظیمات زمان بندی نمایش تبلیغات و استفاده از Ad schedule برای بهبود عملکرد
  • تنظیمات نمایش تبلیغات براساس device های مختلف
  • بهینه سازی کمپین
  • عوامل موثر در افزایش quality score و کاهش هزینه کلیک
  • بهینه سازی  CTR
  • انتخاب extention ها بر اساس اهداف کسب و کار
  • بهینه سازیkeyword list و افزودن  negative keywords
  • نحوه بهینه سازی  landing page experience
  • دلایل عدم نمایش تبلیغات و راه های برطرف کردن آن
  • نحوه انجام  bulk actions
  • نحوه ثبت تغییرات در روند کمپین
مدت زمان
۴
هزینه دوره حضوری
۳۰۰۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۸/۱۱/۱۵
روزهای برگزاری
سه شنبه
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
کد دوره : --
آموزش جامع مهارت های رزومه نویسی، نگارش. CV، طراحی Portfolio، شغل یابی و آمادگی برای مصاحبه شغلی

هممون قبول داریم که نمیتونیم به صندلیمون تکیه بدیم و منتظر پیدا کردن کار جدید، یک فرصت بزرگ برای کار کردن در شرکت های بین المللی، و حتی دعوت به همکاری از سوی یک شرکت حرفه ای داخلی باشیم.

من به این جمله ی Seth Godin خیلی علاقمندم که می گفت: بسیاری از ما یاد گرفتیم که تمام تلاشمونو بکنیم تا دنیا تصمیم بگیره که چطور ما رو قضاوت بکنه. اما من فکر می کنم که بهتره ما تمام تلاشمونو بکنیم و تصمیم بگیریم که مایلیم چطور قضاوت بشیم... 

برخی از متخصصین به اشتباه معتقدن که کار رو باید فقط درعمل نشان داد!!!

بعضی از دانشجوها و کسانی که تازه فارغ التحصیل شدن به اشتباه گمان می کنن که چون هنوز سابقه ی کاری ندارن، نباید رزومه بنویسن!!!

در هر سطحی از دانش و تخصص هستید، هر چقدر که تجربه دارید، هر چقدر که مهارت دارید، تفاوتی نمی کنه. شما باید دیده بشید.

کم نیستن آدم های بسیار حرفه ای که از افرادی که دانش کمتری دارن به مراتب کمتر دیده میشن. حتما خیلی از افرادی رو دیدید که اصلا حرفه ای نیستن اما میتونن در میان جمعیت، خودشون رو قد بلندتر نشون بدن و خودشونو بهتر پرزنت کنن و طبیعتا توی فضای کاریشون، درآمد و موفقیت بیشتری هم دارن.

وقتی میخوایم مسیر شغلی رو خیلی موفق طی کنیم، باید پیش نیازهاش رو بشناسیم. اولین چیزی که موقع استخدام با کارفرما صحبت می کنه، خودمون نیستیم. این رزومه ی ماست که به جای ما صحبت می کنه و اولین ذهنیت و تاثیرگذاری مثبت رو روی کسی که میخواد ما رو استخدام کنه، ایجاد میکنه.

نکته ی دیگه اینه که ما نباید برای همه ی درخواست های شغلیمون، "یک" رزومه ارسال کنیم. ما باید برای هر شرکتی، متناسب با نیاز اون شرکت رزومه بسازیم و توانمندی هایی که اون کارفرما از ما انتظار داره رو پررنگ تر نشون بدیم.

جدای از موضوع نگارش و طراحی رزومه، استراتژی پیدا کردن یک فرصت شغلی مناسب و همچنین خودِ جلسه ی مصاحبه هم بسیار مهمه.

با اینکه یک رزومه ی حرفه ای، باعث میشه که ما به جلسه ی مصاحبه هدایت بشیم و شانس بهتری برای استخدام در شغل دلخواهمون داشته باشیم؛ جلسه ی مصاحبه، تعیین کننده ی نهایی برای فروش حرفه ای تخصصمون به کارفرماست.

در این ورکشاپ، ما با آموزش اینکه روی چه چیزهایی تمرکز کنیم که بتونیم رزومه ی حرفه ای تری برای خودمون بسازیم، شروع می کنیم. بعدش به سراغ نگارش رزومه، .C.V، وPortfolio، و نهایتا طراحی Cover Letter و همچنین زیباسازی و طراحی حرفه ای اونها میریم.

در مرحله ی بعدی، به سراغ پیدا کردن فرصت های شغلی میریم، یاد میگیریم که استراتژی های پیدا کردن یک کار مناسب چیه؟! اگر دانشجو یا فارغ التحصیل هستیم چه موقعیت هایی برای کسب درآمد داریم؟! و نهایتا توصیه های خیلی تخصصی تری برای انتخاب بهترین شغل رو به شما ارائه میدیم.

در طول این ورکشاپ، یک مهمان ویژه هم داریم که سورپرایز ورکشاپ محسوب میشه. از مهمان ویژمون کلی چیز یاد میگیریم و ازش میخوایم که در یک محیط صمیمی، تمام تجربیاتش رو در اختیارمون بگذاره.

مخاطبان دوره

تمامی علاقمندان

توانایی پس ازگذراندن دوره
سرفصلهای دوره

Resume Makeover

• Writing a Resume, C.V., and Portfolio

     o Creating a Cover Letter

     o Designing the Resume, C.V., and Portfolio

• Finding a Job

     o Job Searching Strategies (LinkedIn, Indeed, and Iranian Job Sites)

     o Job Hunting for College Students and Grads

     o Job Seeker Tips

مدت زمان
۸
هزینه دوره حضوری
۸۰۰۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۸/۱۱/۱۴
روزهای برگزاری
دوشنبه
ساعات برگزاری
۹ الی ۱۸
برنامه دروس محصولات اداری و دوره های پایه
نام کاربری یا کلمه ورود اشتباه است
ثبت نام انجام نشد
باشگاه ۲۳۸۷۲ عضوی لایتک
ثبت نام
ورود به صفحه شخصی
بازیابی گذرواژه
تلفن: ۰۲۱۶۶۰۱۳۶۴۷ - ۰۲۱۶۶۰۱۳۴۵۵ - ۰۲۱۶۶۰۳۵۱۲۵ - ۰۲۱۶۶۰۸۶۰۱۹
فکس: ۰۲۱۸۹۷۸۳۷۵۶
ایمیل: info@laitec.ir , edu@laitec.ir
استفاده از مطالب سايت لایتک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
کلیه حقوق این سایت متعلق به آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات (لایتک) است.
laitec.ir
Copyright © 2002-2020