ما را دنبال کنید:

مقاله بررسی هدف حفظ (retention objectives) در دیجیتال مارکتینگ

در مقالات قبلی درخصوص اهداف بازاریابی دیجیتال بحث شد و اشاره گردید که 4 هدف برای بازاریابی دیجیتال درنظر گرفته می شود:

هدف اول که کسب و دستیابی بود مانند دستیابی به افزایش ترافیک یا افزایش درآمد در مقاله قبلی به طور مفصل بررسی شد.

هدف دوم که تبدیل است بیان کرد کاربرانی که وب سایت یا شبکه های اجتماعی ما را سر می زنند به مشتریان واقعی بتوانیم تبدیل کنیم.

در این مقاله می خواهیم به مرور و بررسی هدف سوم که حفظ محسوب می شود صحبت کنیم.

در اهداف اول و دوم دنبال مشتری هستیم و می خواهیم علاوه بر افزایش بازدید و ترافیک در وب سایت یا شبکه های اجتماعی، مشتریانی را نیز برای خود دست و پا کنیم تا آنها هم از بخشی از خدمات ما استفاده کنند که همانگونه که اشاره شد این خدمات می تواند حتی دریافت یک مقاله، عضویت در خبرنامه و موارد مشابه باشد.

جهت مشاهده متن کامل مقاله بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

مقاله های مرتبط:

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: