ما را دنبال کنید:

اقدامات لایتک در زمان شیوع بیماری کرونا

در روزهای بحران کرونا در لایتک چه می‌گذرد؟ 

بسیاری از شما در روزهای درگیر با کرونا که در کلاسهای آموزش حضوری شرکت کرده اید نتوانستید در این دوره ها به صورت حضوری شرکت کنید.

ما از صبوری شما ممنونیم و امیدواریم زودتر همدیگر را در کلاسهای حضوری ملاقات کنیم.

‌‌ویروس کرونا همانطور که دنیا را غافلگیر کرد، برای ما هم مشکل‌ساز شد و روی روند خدمت‌رسانی آموزشهای حضوری ما تاثیر مستقیم گذاشت.

‌اما امروز با همه توان اینجا هستیم تا بیشتر و قوی‌تر از قبل در کنارتان باشیم. یادمان باشد در این روزهای سخت، آدم‌های بزرگ و از خودگذشته ای هستند که بدون هیچگونه چشم داشتی پابه‌پای هم برای روزهای بهتر می‌جنگند. ما دست تک‌تکشان را به گرمی می‌فشاریم و قدردان همه آنها هستیم.

 

ما در برابر دانشجویان و همکارانمان مسئولیم 

 

 

ما در لایتک برای محافظت از دانشجویان در برابر ویروس کرونا، همه بخشهای مجموعه، کلاسها، میز و صندلیها و تجهیزات کلاسها را بر اساس استانداردهای سازمان‌ بهداشت جهانی، چندبار در روز ضدعفونی می‌کنیم. تمام کلاسهای لایتک هم هر شب با دقت ضدعفونی می‌شوند.

همه همکاران لایتک از دستکش و ماسک استفاده می کنند.

همه دانشجویان به محض ورود به لایتک، از ژل های ضدعفونی تعبیه شده در مکانهای ورودی لایتک و کلاسها می توانند استفاده کنند و نیز دستکش های یکبارمصرف هم در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

همچنین تمامی صندلی ها با فاصله گذاری مرتب چیده شده است تا ضمن رعایت فاصله اجتماعی لازم، مشکلی برای حضور دانشجویان و اساتید در کلاسهای حضوری ایجاد نشود.

 

تلاش تمامی اساتید در زنده نگه داشتن دوره ها در روزهای بحرانی 

 

با شیوع ویروس کرونا و اعلام قرنطینه خانگی و عدم امکان دسترسی دانشجویان به کلاسهای حضوری، لایتک بلاافاصله سامانه آموزش حضوری خود را راه اندازی کرد و از تمامی اساتید درخواست شد تا جلسات باقیمانده کلاسها به صورت آنلاین برگزار شود تا زمان قرنطینه خانگی سپری شده و مجوز لازم برای شروع کلاسها صادر شود.

همانگونه که می دانید ماهیت دوره های آموزشی لایتک، به صورت کلاسهای حضوری و ارتباط مستقیم با اساتید است که قطعا این مورد در کلاسهای آموزشی آنلاین میسر نمی شود. لذا پس از سپری شدن دوران قرنطینه، کلاسهای لایتک به صورت حضوری دنبال خواهد شد.

 

برنامه ریزی اجرای کارگاه های آنلاین 

 

لایتک برای عزیزانی که در این دوران سخت در منازل خود هستند و امکان حضور در کلاسهای حضوری را نداشته اند، کلاسها و کارگاه هایی را به صورت آنلاین برگزار کرده و می کند و سعی دارد تا افراد ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی همچنان از اطلاعات به روز دور نبوده و بتوانند اطلاعات علمی خود را نیز ارتقا بخشند.

لیست کامل کارگاه های آموزشی آنلاین لایتک

 

ارائه دوره های آموزشی ویدئویی لایتک به صورت رایگان 

 

لایتک از اول اسفند ماه که زمان شیوع ویروس کرونا در کشور اعلام شد، از طریق سامانه پرآوید که سامانه آموزش الکترونیکی لایتک می باشد کلیه محتوای آموزشی خود را به صورت رایگان عرضه کرد و از درآمد این بخش خود صرفنظر کرد تا علاقمندان بتوانند در این دوران سخت به محتوای آموزشی لازم به راحتی دست یابند.

در پرآوید بیش از 100 عنوان دوره آموزشی و بیش از 1000 ساعت محتوای آموزشی که توسط اساتید لایتک آماده شده است به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

در همین مدت دوران قرنطینه، بیش از 5000 نفر از افراد از خدمات پرآوید استفاده کرده اند.

paravid.com

 

برگزاری کارگاه های آموزشی بین المللی 

لایتک با برخی از اساتید بنام بین المللی خود نیز در این دوران برای برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه شرایط بحران شیوع ویروس کرونا هماهنگ کرده است که در اردیبهشت ماه این کارگاه ها برگزار خواهند شد.

  • Goal Setting and Life Balancing (Unleash how to define your ultimate destiny of life and its purpose) – 2nd May
  • How to grow your business and increase customers during and post COVID19 – 3rd May
  • Developing Your Digital Enterprise In The Heat Of Corona Virus – 5th may

 

 ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع و دریافت مجوزهای لازم 

 

لایتک در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع نیز ثبت نام کرده و تعهدات لازم را نیز ارائه داده است تا بتواند به سلامت از این شرایط بحرانی عبور کند.