ما را دنبال کنید:

معرفی دوره (Adobe Photoshop (Elementary to Advanced

فتوشاپ برای هر کاربری و برای هر کاربردی در هر سطحی ،مبتدی یا حرفه‌ای می تواند کاملاً کارساز و مفید باشد. معماران از رندرینگ و ابزارهای ویرایش 2 و 3 بعدی فتوشاپ برای خلق طرحی رئال‌تر در پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌کنند. ابزار ویرایش فتوشاپ اجازه می‌دهد که معماران تصاویری که ایجاد کرده‌اند را بهبود بخشند، ‌اضافه کردن سایه و بافت مدل‌ها را واقعی‌تر می‌کند. ستاره‌شناسان با استفاده از ویژگی بهبود تصویر در نرم افزار فتوشاپ به پردازش عکس از فضا، تجزیه و تحلیل تصاویر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ستارگان می‌پردازند.
 انیماتورها با استفاده از سیستم رندر چندلایه‌ photoshop برای ایجاد شخصیت‌ها و پس زمینه‌های پیچیده استفاده می‌کنند. آنها همچنین می‌توانند از برنامه‌ای برای ویرایش پس زمینه‌ها و ایجاد انیمیشن از تصاویر ساکن استفاده کنند. تکنسین‌های پزشکی قانونی معمولا از نرم افزار photoshop برای پردازش مقدار زیادی از شواهد تصویری که از عکس‌های صحنه جرم آمده است استفاده می‌کنند. همچنین تکنسین‌ها توسط فتوشاپ به پردازش اثر انگشت و ارتقاء تصاویر از صحنه‌های جرم و جنایت می‌پردازند. همچنین نرم افزار فتوشاپ نقش برجسته ای در طراحی وب ایفا می‌کند، به طراحان وب سایت برای ایجاد پس زمینه ، متن، دکمه‌های سایت و آثار هنری سه بعدی برای وب سایت‌های مدرن کمک می‌کند. 
طراحان همچنین می‌توانند از فتوشاپ به منظور ارتقاء عکس و تصاویر برای استفاده در وب سایت استفاده کنند. ویژگی تحلیل تصویر و قابلیت‌های اندازه‌گیری نرم افزار photoshop  به پزشکان در تجزیه و تحلیل تصاویر پزشکی کمک می‌کند، و به پزشکان اجازه می‌دهد شرایط بیمارانشان را بهتر متوجه شوند و در مورد آنها ارتباط موثرتری برقرار کنند.

تاریخ برگزاری:
۹۸/۰۲/۰۳
روزهای برگزاری:
یکشنبه - سه‌شنبه
ساعت برگزاری:
۱۷ الی ۲۰

در جشنواره نوروزی با ثبت‌نام اولیه فقط تا ۲۹ اسفند ۱۵٪ تخفیف بگیرید همین حالا ثبت‌نام کنید.

 

لینک مشاهده سرفصل‌ها و ثبت نام