ما را دنبال کنید:

معرفی دوره Bootstrap4

مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزارهای تحت وب است که شامل دستورات HTML ،CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت تولید و نمایش فرم‌ها، دکمه‌ها، تب‌ها، ستون‌ها و سایر المان‌های مورد نیاز طراحی وب است.
بوت‌استرپ یک فریم ورک است که در طراحی سایت ریسپانسیو (responsive) استفاده می‌شود. ساختار اصلی فریم ورک بوت‌استرپ به صورت سیستم گرید (grid) است.
این چارچوب یا Framework با تمامی مرورگرهای استاندارد همخوانی داشته و حتی در نسخه‌های قدیمی تر مانند اینترنت اکسپلورر 8 نیز ظاهر زیبای خود را حفظ میکند. از نسخه دوم Bootstrap به بعد طراحی واکنشگرا یا رسپانسیو نیز در آن لحاظ شد که موجب نمایش مناسب صفحه در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها شود. 
بوت‌استرپ دستورات CSS و توابع jQuery مورد نیاز را برای شما فراهم کرده است تا شما بتوانید با استفاده از دستورات پیش فرض و رعایت اصول متناسب با طراحی Bootstrap زمان راه اندازی یک پروژه را تا حد زیادی کاهش داده و خروجی آن را متناسب با استانداردهای روز دنیا پیش ببرید.

بعد از گذراندن این دوره چه مهارتی کسب می‌کنیم؟

به عنوان یک طراح رابط کاربری تمام مزایا و امکانات کتابخانه بوت استرپ 4 را در طراحی واکنشگرای صفحات وب  به کار گرفته و آنها را با استفاده از کلاسهای بسیار متنوع  بوت استرپ با  سرعت  و کیفیت بسیار بیشتر طراحی خواهیم کرد.
 با امکاناتی که کتابخانه بوت استرپ در اختیار  قرار می‌دهد، طراحی صفحات را با مرورگرهایی با اندازه‌های متنوع از صفحه گوشی های همراه گرفته تا نمایشگرهای بسیار بزرگ با یک مجموعه کد انجام خواهیم داد.

تاریخ برگزاری:
۹۸/۰۳/۲۹
روزهای برگزاری:
چهارشنبه
ساعت برگزاری:
۱۶ الی ۲۰

در جشنواره نوروزی با ثبت‌نام اولیه فقط تا ۲۹ اسفند ۱۵٪ تخفیف بگیرید همین حالا ثبت‌نام کنید.

 

لینک مشاهده سرفصل‌ها و ثبت نام