ما را دنبال کنید:

معرفی دوره طراحی پایگاه داده در اکسس

کسب و کارهای مختلف داده‌های متنوعی دارند و هر روز هم به این داده‌ها افزوده میشود. داده‌های مربوط به فروش، اطلاعات پرسنلی کارمندان، مشخصات مشتریان و ... از جمله  این داده‌ها است. به همین دلیل شرکت‌ها و سازمان‌ها نیازمند پایگاه داده‌ای هستند که اولا این اطلاعات در آن ذخیره شده و ضمنا در زمان مورد نیاز به سرعت بازیابی شوند. از طرفی هم نرم‌افزارهای تولید شده توسط شرکت‌های نرم افزاری مشکلات متعددی برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند. به عنوان مثال گستردگی و پیچیدگی‌های زیاد که خیلی اوقات مورد نیاز شرکت‌ها نیست، قیمت‌های بالا برای خرید این دسته از نرم افزارها و هزینه مستمر سالیانه برای پشتیبانی از آنها، مشکلاتی برای شرکت‌ها ایجاد می کند. از این رو اگر طراحی نرم افزار توسط پرسنل درون سازمانی انجام شود اولا هزینه اضافی برای شرکت ندارد و ضمنا پشتیبانی از این نرم افزار هم توسط پرسنل داخلی انجام می‌شود. علاوه بر این به مرور زمان اگر   نیازمندی‌های جدیدی هم ایجاد شود، در سریع ترین زمانِ ممکن می تواند توسط کارمندان داخلی سازمان به نرم افزار افزوده شود.
مایکروسافت اکسس از این منظر دارای مزایای فراوانی است: به جای آنکه چندین متخصص در قالب تیم طراحی پایگاه داده، ابتدا آن را طراحی کنند و تازه بعد از آن، تیم دیگری کار برنامه نویسی رابط کاربری آن را انجام دهد، یک فرد  به تنهایی از ابتدا تا انتها، طراحی پایگاه داده و رابط کاربری آن را انجام می‌دهد. علاوه بر این چون پرسنل درون سازمانی خیلی بیشتر از تیم طراحیِ شرکت‌هایِ نرم افزاری، محیط واقعی و فیزیکیِ مربوط به سازمان را می دانند، این طراحی بسیار بهتر انجام خواهد شد. مزیت دیگر آنکه پشتیبانی از نرم افزار طراحی شده هم بسیار سهل‌تر خواهد بود. علاوه بر این سرعت طراحی نرم افزار هم بسیار بیشتر خواهد بود و در سریع ترین زمان ممکن نرم‌افزار مورد نیازِ سازمان طراحی خواهد شد.

بعد از گذراندن این دوره چه مهارتی کسب می‌کنیم؟

فراگیر بعد از گذراندن این دوره قادر به تهیه نرم‌افزارهای اداری با امکان گزارش‌گیری و به اشتراک‌گذاری میان چندین کاربر را خواهد داشت. نرم‌افزارهای فروش، منابع انسانی، مالی و حسابداری و مدیریت مدارک از جمله این نرم‌افزارها است.
سرعت تهیه نرم‌افزار در محیط اکسس بسیار سریع است. همچنین امکان ایجاد تغییرات و افزودن گزارش‌های جدید هم به سهولت امکان پذیر است که فراگیران با تسلط بر اکسس قادر به انجام آن خواهند بود.

تاریخ برگزاری:
۹۸/۰۲/۱۸
روزهای برگزاری:
چهارشنبه
ساعت برگزاری:
۱۷ الی ۲۰

در جشنواره نوروزی با ثبت‌نام اولیه فقط تا ۲۹ اسفند ۱۵٪ تخفیف بگیرید همین حالا ثبت‌نام کنید.

 

لینک مشاهده سرفصل‌ها و ثبت نام